Jak nakupovat

Jak nakupovat?

1. Registrace zákazníka

Registrace = vyplnění formuláře osobními daty, nezbytně nutnými k vyřízení objednávky. Registrace samotná je nezávazná, tzn., že jako taková nezavazuje k nákupu v internetovém obchodě společnosti Čokoládovny Fikar, s.r.o. Je však nezbytná pro Vaši správnou identifikaci a pozdější administrativní úkony, jež jsou spojeny s vyřízením Vaší objednávky.

Registrace probíhá přímo v průběhu nakupování, jako nový zákazník k ní budete v závěrečné fázi nákupu vyzván/a.

Registrace je pro realizaci nákupu nezbytná. Pokud jste již registrovaný zákazník, tzn., že jste se registroval/a již v předchozí době, budete během nákupu vyzván/a k zadání uživatelského jména a hesla platného pro Váš účet na internetovém obchodě www.fikar.cz nebo www.e-choco.cz.

2. Nakupování/objednávání

Z nabízeného menu vlevo a jednotlivých kategorií a podkategorií vyberte Vámi požadovaný výrobek a klikněte na ikonu „Koupit“ – zobrazí se položka v nákupním koši. Nákupní košík je umístěn v pravé horní části.

V nákupním košíku jsou zobrazeny jednotlivé položky, které jste dosud do košíku vložili. U každé z Vámi vložených položek můžete provádět následující operace:

-       měnit počet kusů – do kolonky počet kusů napište počet kusů, o který máte zájem a stiskněte tlačítko „Přepočítat“. Nákupní košík provede změnu a zároveň vypočte novou cenu

-       odstranit položku – u každé položky je na konci řádku odkaz „smazat“.

Do nákupního košíku lze vstoupit kdykoliv, jeho ikonka je v pravé části obrazovky (tzv. „malý nákupní košík“).

Pokud máte zájem dále nakupovat, tak přejděte kliknutím na „Pokračování v nákupu“ a můžete pokračovat ve vybírání. V případě, že je Váš nákup u konce klikněte na ikonu „Pokladna“. Nyní je nezbytné se zaregistrovat (pokud nejste registrovaný zákazník), v opačném případě stačí pouze se přihlásit. Po vyplnění registračních údajů (případně uživatelského jména a hesla u registrovaných zákazníků) přejdete na další kroky, kde si zvolíte způsob dopravy a potvrdíte objednávku. Zkontrolujte vybrané zboží v nákupním košíku a potvrďte objednávku.

Pokladnou Vás provedeme třemi kroky – 
1. Doprava, 2. Kontrola údajů, 3. Potvrzení objednávky. Jestliže se liší dodací adresa od adresy, kterou jste uvedl/a při registraci, vyplňte pole „Dodací adresa“. Máte-li nějakou dodatečnou žádost, přání nebo připomínku můžete nám ji napsat do pole „Poznámka“. Nyní ještě jednou zkontrolujte všechny údaje, včetně celkové ceny a klikněte na „Potvrdit objednávku“. Nyní je objednávka zrealizována a stává se pro obě strany (kupující/prodávající) závaznou. Na Váš email je obratem odesláno potvrzení objednávky. 
O stavu objednávky budete v průběhu vyřizování informováni prostřednictvím emailu.

Doufáme, že jsme Vám usnadnili nákup a budete s našimi službami spokojeni.

Přejeme pěkný den!

Doprava

1. Osobní odběr

Zboží si můžete převzít osobně na adrese Čokoládovny Fikar, s.r.o., Blanenská 1344, 664 34 Kuřim v době od 8:30 do 16:00 hod. Zboží je možné uhradit zálohovou fakturou s platbou na účet, kterou Vám zašleme po vytvoření objednávky, nebo hotově při převzetí

2. Zasílání přepravní službou v rámci ČR

Zboží je možno kupujícímu zaslat přepravní službou DPD.

Cena dopravného je 173,00 Kč (včetně DPH) za zboží nepřesahující 20 kg.

Přijaté objednávky budou doručeny do 3 až 10 pracovních dnů, pokud nenastanou okolnosti, které prodávající nebude schopen ovlivnit.

Při dodání je kupující povinen překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem (info@fikar.cz) prodávajícímu, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento do 24 hodin zaslat prodávajícímu e-mailem.

Pokud je převzetí zásilky kupujícím od dopravce stvrzeno podpisem v dokladech dopravce nelze brát na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození dodávky žádný zřetel.

3. Zasílání přepravní službou na Slovensko

Zboží je možno kupujícímu zaslat přepravní službou DPD.

Cena dopravného je vždy sdělena po přijetí objednávky (dopravné je závislé na množství a druhu objednávaných výrobků).

 Před zasláním na Slovensko vystavíme 100% zálohovou fakturu. Po jejím uhrazení zboží odešleme na adresu, kterou kupující uvedl v objednávce.