Jak nakupovat?

1. Registrace zákazníka

Registrace = vyplnění formuláře osobními daty, nezbytně nutnými k vyřízení objednávky. Registrace samotná je nezávazná, tzn., že jako taková nezavazuje k nákupu v internetovém obchodě společnosti Čokoládovny Fikar, s.r.o. Je však nezbytná pro Vaši správnou identifikaci a pozdější administrativní úkony, jež jsou spojeny s vyřízením Vaší objednávky.

Registrace probíhá přímo v průběhu nakupování, jako nový zákazník k ní budete v závěrečné fázi nákupu vyzván/a.

Registrace je pro realizaci nákupu nezbytná. Pokud jste již registrovaný zákazník, tzn., že jste se registroval/a již v předchozí době, budete během nákupu vyzván/a k zadání uživatelského jména a hesla platného pro Váš účet na internetovém obchodě www.fikar.cz nebo www.e-choco.cz.

2. Nakupování/objednávání

Z nabízeného menu vlevo a jednotlivých kategorií a podkategorií vyberte Vámi požadovaný výrobek a klikněte na ikonu „Koupit“ – zobrazí se položka v nákupním koši. Nákupní košík je umístěn v pravé horní části.

V nákupním košíku jsou zobrazeny jednotlivé položky, které jste dosud do košíku vložili. U každé z Vámi vložených položek můžete provádět následující operace:

-       měnit počet kusů – do kolonky počet kusů napište počet kusů, o který máte zájem a stiskněte tlačítko „Přepočítat“. Nákupní košík provede změnu a zároveň vypočte novou cenu

-       odstranit položku – u každé položky je na konci řádku odkaz „smazat“.

Do nákupního košíku lze vstoupit kdykoliv, jeho ikonka je v pravé části obrazovky (tzv. „malý nákupní košík“).

Pokud máte zájem dále nakupovat, tak přejděte kliknutím na „Pokračování v nákupu“ a můžete pokračovat ve vybírání. V případě, že je Váš nákup u konce klikněte na ikonu „Pokladna“. Nyní je nezbytné se zaregistrovat (pokud nejste registrovaný zákazník), v opačném případě stačí pouze se přihlásit. Po vyplnění registračních údajů (případně uživatelského jména a hesla u registrovaných zákazníků) přejdete na další kroky, kde si zvolíte způsob dopravy a potvrdíte objednávku. Zkontrolujte vybrané zboží v nákupním košíku a potvrďte objednávku.

Pokladnou Vás provedeme třemi kroky – 
1. Doprava, 2. Kontrola údajů, 3. Potvrzení objednávky. Jestliže se liší dodací adresa od adresy, kterou jste uvedl/a při registraci, vyplňte pole „Dodací adresa“. Máte-li nějakou dodatečnou žádost, přání nebo připomínku můžete nám ji napsat do pole „Poznámka“. Nyní ještě jednou zkontrolujte všechny údaje, včetně celkové ceny a klikněte na „Potvrdit objednávku“. Nyní je objednávka zrealizována a stává se pro obě strany (kupující/prodávající) závaznou. Na Váš email je obratem odesláno potvrzení objednávky. 
O stavu objednávky budete v průběhu vyřizování informováni prostřednictvím emailu.

Doufáme, že jsme Vám usnadnili nákup a budete s našimi službami spokojeni.

Přejeme pěkný den!